Hort

1 Şubat 2020 Cumartesi

Uzun zaman oldu buraya yazmayalı. Aslında sürekli açıp açıp bakıyorum buralara.
Özlüyorum çünkü.

Yaşananları unutuyorum yavaş yavaş. Biraz yabancı gibi okuyorum yazıları. Hatırlıyorum yaşananları. O zaman ki kadar olmasa da yine mutlu oluyorum yaşananları hatırladıkça.

Buraları okuduktan sonra Riga'ya erasmusa giden arkadaşlar varsa lütfen bana ulaşın. Oralar hakkında sizi dinlemek beni çok mutlu eder :)

İnanır mısınız hala oradan getirdiğim birkaç şişe Balsam'dan biri duruyor. Onu içmeye kıyamıyorum. Arada açıp bir yudum alıyorum. Anında Riga'ya ışınlanma :)

Hadi ! e-maillerinizi bekliyorum :)

Kendinize iyi bakın 

2 yorum:

metin dedi ki...

Merhaba Riga da atm den para çekebilmek için türkiye den hangi banka ile çalıştınız. O kadar blog okudum kimse bu konuya değinmemiş. yardımcı olursanız sevinirim.

Welwitschia dedi ki...

Yorumunuza bihayli geç kaldığım için üzgünüm. Ben iş bankası kullandım. Fakat her banka uygun. Kartınızın yurtdışı çekime açık olması gerekiyor. Paranız hesabınızda TL olarak bulunuyor. Çekerken euro olarak alıyorsunuz. Bankanızın komisyon ücretlerine bakın.

Yorum Gönder