İkinci dönem başladı

6 Mart 2014 Perşembe

Yaklaşık bir aylık bol anne yemekli tatilden sonra Riga'ya dönüş yaptım. Yolculuk oldukça zahmetli oldu. Dönüş biletini alırken hiç dikkat etmemişim. İdo'nun Bursa-İstanbul arası seferlerinde pazar günleri erken sefer yokmuş. Ben de mal gibi dönüşü pazar gününe alınca İstanbul'a otobüsle gitmek zorunda kaldım. Sabah 5 arabasına bindim. Yaklaşık 3.5 saat sonra Esenler'de oldum. İlk defa metroya bineceğimden önce bir sorup soruşturdum daha sonra ise metroya atladım. Tam olarak kaç dakika süreceği hakkında bilgi sahibi değildim. Acaba geç kalır mıyım korkusu yaşadım lakin gereken zamandan daha bile önce havalimanı'nda oldum.
İlk güvenlikte bagajı unutup gitmişim. Kontuara geldim teslim edecek bagaj yok. Koşarak döndüm geri. Neyse aldım bagajı teslim ettim. Yaklaşık 4 saat sonra Riga'da evde oldum. Evde bir sürü yeni insan. İlk dönemden kalan sadece 3 kişi var. İlk gün bir çoğunla tanıştım. Evde hiç Türk yok. İlk dönemin tam tersi ve daha güzeli. Şimdilik bu kadar. Biraz geç kalmış bir yazı oldu. Kusura bakmayın gari.

0 yorum:

Yorum Gönder