Dönem arası vatana dönüş

24 Ocak 2014 Cuma

Sınavların bitip son belge işlerin de hallettikten sonra yaklaşık 1 ay sürecek dönem arası tatili için 12 Ocak günü Türkiye'ye döndüm. Özlediğim şeylerin açlığını daha yeni giderdiğim için anca şimdi yazmaya fırsat buldum. Daha doğrusu yemekten anca zaman kaldı.
Atatürk Hava Limanın'dan çıkıp Bursa'ya geçmek için Yeni Kapı iskelesine geldiğimde ilk yemeğimi yedim. Bir baktım köşede seyyar pilavcı var. Dedim, abi bir tabak verir misin? - Tavuklu mu? Sade mi? - Tavuklu abi tavuklu. Oturdum orada nefes almadan yedim. 5 ay sonra ülkedeki ilk yemeğim bu oldu.
Evdekilere sürpriz yaptığım için biraz zorlu yollardan geçerek eve ulaştım.
Geldiğim günden beri yaklaşık bir haftadır sadece yemek yiyip geziyorum. Arkadaşla buluşup hasret giderdik. Artık hikayeleri anlatmaktan dilim şişti.
Henüz hacı ziyareti gezmelerine çıkmadım. Ama o da yakındır.

0 yorum:

Yorum Gönder