Kabul Mektubum Geldi

21 Mayıs 2013 Salı

Mektup geleli 5 gün oluyor ama daha yeni fırsat bulabildim. Tam final haftasına denk geldi malum koşuşturmalı geçiyor.

Ayın 16'sında yağmurlu bir akşam üstü tam dışarı çıkmaya hazırlanırken, telefonuma gelen mail sesiyle irkildim. Bir de ne göreyim "Erasmus acceptance" başlıklı bir mail. Aha dedim işte geldi. 10 gün sonra okul bitiyor. Memlekete dönemden pasaport yazısı alma derdine düşmüşüm. Yoksa yazın tekrar kim uğraşır buraya gel git. O yüzden maili görünce fena mutlu oldum. Hemen diğer iki arkadaşa haber verdim. Sabaha kadar party düzenledik bu durumu kutladık. Yok la ne partysi. Yine ders çalışmaya devam ettik :(

Şimdi sıra Pasaport yazısı almada. Normalde harcıyla beraber 300 lira civarı tutan pasaport masrafı bu yazıyla beraber 70 lira civarına düşecek. Eee tabi öğrenci olan bizler için oldukça iyi. Okul harçsız pasaport yazısı için

  • Transkript
  • Ek-1
  • Taahütname
  • Kabul Mektubu fotokopisi
  • Learning Agreement    

Bugün itibariyle (20.05) belgeleri tamamladık. Sabah erkenden gidip belgeleri vereceğiz. Dediklerine göre 3-4 içinde yazı hazır oluyormuş. Cuma gününe yetişmesi lazım. Hafta sonu kesin dönüş yapıcaz malum. Zaten ayrılıyorum diye içim bir fena oluyor arkadaş.

0 yorum:

Yorum Gönder